.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيد هادي حسيني در گفتگو با شمال نیوز:
سرمايه گذار ترك نساجي نماينده جدید معرفي کرد
نماينده مردم شهرستان هاي سوادكوه قائمشهر و جويبار در مجلس شوراي اسلامي از تغيير هئيت مديره نساجي مازندران خبر داد و افزود:پس از ترك سرمايه گذار تركيه اي نساجي مازندران از كشور مجيد مير جعفري بعنوان نماينده تام الاختيار اين سرمايه گذار معرفي شد.
سرمايه گذار ترك نساجي  نماينده جدید معرفي کرد

شمال نيوز- نماينده مردم شهرستان هاي سوادكوه قائمشهر و جويبار در مجلس شوراي اسلامي از تغيير هئيت مديره نساجي مازندران خبر دادو افزود:پس از ترك سرمايه گذار تركيه اي نساجي مازندران از كشور مجيد مير جعفري بعنوان نماينده تام الاختيار اين سرمايه گذار معرفي شد.

سيد هادي حسيني تصريح كرد:نماينده سرمايه گذار نساجي مازندران مامور شده است تا با همكاري هئيت مديره جديد بدون فضاسازي سياسي روند سرمايه گذاري و توليد را ساماندهي نماید.

این نماینده مجلس در ادامه گفت:سرمايه گذار متعهد شده بود كه بعد از انتخابات مجلس شوراي اسلامي كار اجرايي و امورات نساجي مازندران را آغاز كند كه چنين نشد.

وي از جلسه اي كه در ساختمان رياست جمهوري برگزار شد خبر داد و اضافه نمود: در اين جلسه سرمايه گذار متعهد شد كه با نظارت مسولان ارشد استاني ، نمايندگان شهرستان ، فرماندار قائمشهر و مدير كل صنعت معدن و تجارت استان و بدون استفاده از اشخاص سياسي در هئيت مديره ،كارها را به سرعت پيگيري نماید.

نماينده مردم قائمشهر سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي به اهميت توليد در كشور اشاره كرد و ادامه داد:امروز غرب به دنبال تحت فشار قرار دادن ايران است كه يكي از راههاي برون رفت از تحريم ها اهميت دادن به توليد ملي است.

عضوء كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت:در گذشته نساجي قائمشهر قلب تپنده صنعت مازندران بوده است كه در راه اندازي مجدد، معضل بيكاري شهروندان منطقه تا حدودي رفع خواهد شد.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مذاكرات با مسولان ارشد كشور در حوزه اقتصاد مثبت بوده يادآور شد:روند مذاكرات دو نماينده شهرستانهاي سوادكوه،قائمشهر و جويبار در ديدار با وزير اقتصاد و دارايي و معاون سرمايه گزاري وزير براي برون رفت از چالشهاي سرمايه گزاري در مازندران و حوزه انتخابيه مثبت بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م-ن 10 تير 1391
انشا ا... که مشکل نساجی حل بشه چرا که این مشکل برای مازندران یک چالش بود واین چالش برای شما یک فرصت طلائی حالا که نماینده شدی کاری کن رفع چالش شود چهار سال اینقدر دیر نیست بدان همانهای که برای اکبری نوشته اند برای شما هم خواهند نوشت من هم با شما درارتباط سیاسی کاری موافق هستم انشاا... که سیاسی کاری نباشد
نا شناس 10 تير 1391
آفرين سيد، مرحبا
نا شناس 10 تير 1391
شزکتی که با هزارامیدوادعابه این ترک سپرده شد درچنان وخامتی بسر میبردکه هران احتمال مرگش میرود!میلیاردها تومان بدهی تلمبارشده از حقوق کارگران گرفته تاتامین اجتماعی وبرق وپیمانکاران و...حاصل تقریبا3سال مدیریت ایشان است.این شرکت در چنان بحران نقدینگی قرار دارد که از اول سال91به خاموشی کامل گرائیده است!یکی بگوید مسئولیت اینهمه فلاکت این مجموعه وکارگران ازهست نیست شده اش با کیست؟اگر به زعم بعضیها سیاسون هستندچه مرجعی باید به ان رسیدگی کند؟یکی هست بپرسد همین اقایی که الان مدعی وکالت شده است تا الان کجابوده است؟ایشان که استاداستفاده ابزاری ازسیاسیون است و در گذشته نه چندان دور روابط بسیار گرم وتنگاتنگی با نماینده مدعی شهر داشت وتازه خود راعامل معرفی ترک به ایشان هم میدانست پاسخ دهد چه شده که حالاکه ایشان رای نیاورده همه جاازاوبدگوئی میکند!؟ایا اگر ایشان رای میاورد بازهم همین رویه راداشت؟این فرداز ابتدای ورود هلوسی ترک به این مجموعه با ایشان همراه بوده وبنوعی یار غار ایشان در ایران است.ایا مرجعی هست بپرسد درگذشته چه موفقیتی داشتی که حالا با ادعاهای جدیددلخوشنکی توخالی امده ای؟اقای حسینی ودیگر مسئولان عزیز: این درختی که هلوسی کاشته است درخت بی محصولیست که اگر سالها به انتظاربنشینیدمحصولی ازان نمیبینید!!وتازه اطرافش را هم میخشکاند .!!ازما گفتن بود ازموده راازمودن خطاست .اینهادلالی بیش نیستند وافتضاح این روزهای اقایان هم که علیرقم وعده های فریبنده شان کالای چینی را بجای برند های معروف اروپائی به شرکت غالب کرده اندخود گویای بسیاری از واقعیتهاستو...باتشکر نماینده کارگران نساجی
رضامنش 11 تير 1391
آفرین سید حالا حوزه خودت را چسبیدی دیگه وارد حوزه های شهرهای دیگه نشو چون استان مال شجاعی است تو بیش از این دخالت نکن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.